dinsdag 25 november 2008

Verplicht liggen (2)


Tja de meesten onder jullie weten ondertussen dat mijn verplicht liggen toch nog een staartje heeft gekregen...

Vorige dinsdag was de pijn écht niet meer te houden en ben ik spoed naar de spoed gegaan. Na onderzoek en een scan hebben ze daar beslist dat ik een ingreep moest ondergaan naar aanleiding van een distale hernia -diegene die nieuwschierig zijn naar de klinische info kunnen op de link klikken- ik kan jullie wel verzekeren dat het een pijnlijk iets is.

Uiteindelijk werd de ingreep donderdagnamiddag uitgevoerd en ben ik ondertussen al terug thuis.... nog steeds liggend maar nu wel zonder pijn en daar ben ik best content mee. Ale de rest komt met de nodige rust, verzorging en begeleiding wel weer goe ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Het allerbeste toegewenst! Veeeeel rust en verwennerij, een pijnloze rug en veel helpende handjes! Hopelijk voel je je beter als wij tussen kerst en Nieuw afkomen...

Dikke kus,