zaterdag 21 juni 2008

Feestjes


De blokperiode is over, examen gedaan en dit moet natuurlijk gevierd worden.
Ze hebben elk hun eigen visie hierover:

Arno die heeft met - hij wist nog niet precies met hoeveel, is dat belangrijk?? - vrienden een namiddag, avond, nachtje en ochtend bij ons thuis gepland om samen te voetballen, gamen, kortweg 24h lang alleen maar fun!

Het is hun behoorlijk gelukt, na school zijn ze heel de namiddag samen gaan voetballen - toen waren ze nog met negen, daarna zijn ze gaan spelen in het bos, toen ze thuis kwamen was het tijd om te playstation-en, toen waren ze nog met acht. Ik had pizza voor iedereen voorzien zodat ze zelf hun plan konden trekken, en toen waren ze nog met zeven.
Zoveel vond ik er dus deze morgen op de grond tussen allerlei matrassen in mijn living ;-)

Bo die zou samen met haar vriendinnentjes (11!) een fuifje houden om het begin van de vakantie in te zetten. En dat die meiden kunnen feesten wisten we al langer! Rond acht liet ze me weten dat ze bezig waren met een grootst opgezette modeshow, ze moest proberen met de bagage die ze meehadden - 1 nachtje slapen?! - allerlei gekke thema's uit te werken, zo te horen hadden ze weer ontzettende lol. Tegen middernacht kreeg ik een slaapwel SMSje - lang leve de GSM!

Axel - die toch maar liever al die drukte ontvlucht, had het zo geregeld dat hij kon gaan 'schuilen' bij zijn beste vriend. Ze hadden ook al wildste plannen, ze zouden samen eerst goocheltrucjes uitproberen en dan daarna kijken naar een oude James Bond film, hij keek er ontzettend naar uit!

En dan waren we nog met 2 :-) en we hebben van de gelegenheid gebruik om een avondje vrij te nemen van al dat jong geweld en hun gewoon hun ding te laten doen.

Het moet gezegd: het was fun, voor elk van ons.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat fijn dat de examens gedaan zijn!! De feestjes na de examens waren altijd de leukste, dus ik kan me voorstellen dat ze elk veel pret hadden! En ook voor de mama en de papa! Leve de vakantie! Geniet ervan...