vrijdag 22 augustus 2008

Bijna


Bijna weer school, 'k zou het niet mogen zeggen maar ik kijk er heel erg naar uit.

Ik heb er van genoten, écht waar,elke seconde, maar toch ... weer effe tijd voor mezelf kunnen maken, daar kijk ik ook naar uit.

De spanning is al aan't stijgen:
  • passen de turnpantoffeltjes nog (natuurlijk niet)
  • hoe zit het met de turnshirts, zijn ze hier nog niet uitgegroeid (ja dus ...)
  • zijn de badpakken & zwemshorts nog ok (neen dus)
  • wanneer herbeginnen de andere activiteiten en hoe laten we alles (toneel, ballet, muziek, accordeon) als een puzzeltje in elkaar vallen
enz..enz..

't zal weer hectisch worden de eerste weken, en met dat gegeven in het achterhoofd ga ik dubbel genieten van mijn 3 monstertjes in huis, om ze de week daarna vol enthousiasme naar school te brengen ;-)

Geen opmerkingen: