maandag 27 oktober 2008

zot, zotter, zotst

Zot, zotter, zotst = hond, honder, Gorki!

Hij is nu helemaal in zijn puberteit gekomen. Nog vlug effe plassen als je hem roept ipv onmiddellijk te komen zoals het hoort en je dan op de koop toe aankijken met een blik: "had u me soms geroepen?" enz.. kijk maar mee:

Hoezo "in de mand!" ik zit er toch in?? wat is het probleem??

Ik weet toch dat ik nu niet mag zwemmen, gewoon effe likken (plots grote dorst!)

ps: Uiteindelijk is hij er toch in gevallen hoor en kon hij natuurlijk niet anders dan eerst een klein baantje te zwemmen alvorens er terug uit te komen;-)

1 opmerking:

Unknown zei

Ja, ze willen je uittesten : hoever kunnen ze gaan. Toch gek hoeveel verwantschap ze hebben met kinderen!

Zie dat de commentaar op de vorige blog er niet door is gekomen. 'k Had wat technische probleempjes ondervonden toen ik die erop zette.

Groetjes,