vrijdag 30 mei 2008

Verjaardag

Vandaag is het dan zover - eindelijk - Axel is jarig!!
Ik heb gisteravond voor de laatste keer een knuffel gekregen van een 8-jarige jongen en we zijn deze morgen (in de vroege uurtjes natuurlijk) gaan zingen voor een 9-jarige.

Het moet gezegd, het verschil is onwezenlijk groot ;-)

Hij is superenthousiast dat hij nu eindelijk een kwartiertje later naar bed mag en dat de volgende stap nu 10 jaar is.
Ze zijn toch ni te doen hoor, 't kan werkelijk niet snel genoeg gaan, terwijl het voor ons ondertussen al een beetje langzamer zou mogen.
Ze worden toch zo snel groot, op zich is dat natuurlijk zeer prettig maar nu zou ik toch graag hebben dat ze een keer een paar jaar blijven steken zodat ik de tijd krijg om te genieten voordat ze te groot worden en de deur uit gaan, brrr 'k mag er nog niet aan denken!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een gelukkige verjaardag voor Axel!!

Nu had ik eindelijk de weg gevonden naar Bo haar blog, en dan lag dat daar allemaal stil. En ik maar blijven elke week controleren of er niets nieuws bijkwam :) tssss

Is er al nieuws over Disneyland? Wanneer moeten we beginnen plannen?

Groetjes aan allevijf!

Anoniem zei

Heel veel verjaardagszoenen aan Axel!! Er is een kaartje onderweg, maar ik vrees dat het pas volgende week zal toekomen (had je oproepje gelezen!)

Ja, 9 daar droomt Ralph ook al van ;-)

Dikke kus!